Klacht: Internetbankieren onder curatele

op 06 oktober 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik sta al een tijd onder curatele
Nou moet ik weer soort van leren omgaan met geld….

Maar ABN Amro heeft nog steeds geen internetbankieren voor mensen onder curatele

Jullie lopen ver achter zo help je geen mensen maar laat je mensen in t zelfde schuitje zitten

Wanneer er internetbankieren beschikbaar is voor mensen die onder curatele staan.

Maak een internetpagina voor beheer over weekgeld rekening

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste Nick, Bedankt voor je bericht. Als ik me niet vergis heb je gister ook contact gehad met mij via het WhatsApp nummer van ABN AMRO. Ik hebben alleen geen ander antwoord voor je, sorry! Ik weet dat het niet ideaal is, wanneer je geen toegang hebt tot Internet Bankieren. Zeker als je weer aan het leren bent zelf je geld te beheren is inzage handig. Helaas is het op dit moment (nog) niet mogelijk om met een Leefgeldrekening in te loggen op Internet Bankieren. De wens om dit wel mogelijk te maken is bij ons bekend. Ik kan echter niet beloven of en zo ja, wanneer dit wel mogelijk wordt. Ik hoop dat je samen met je curator/bewindvoerder toch een manier vind om weer grip op je eigen geldzaken te krijgen. Mocht je vragen hebben, kun je ons uiteraard een bericht sturen. Dan helpen we je verder. Vriendelijke groeten, Evert-Jan ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Nikosleiden

2 maanden geleden - Misschien handig om het wel te regelen Jullie zijn toch zo een Wereldbank Maar dat is er nog niet jeetje

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:47 geantwoord

Beste Nick,

De wens is bekend. Op dit moment kan ik alleen niet iets aan de situatie veranderen. Wat ik gedaan heb, is nogmaals kenbaar maken binnen ABN AMRO dat er meerdere mensen zijn die om deze mogelijkheid hebben gevraagd.

Ondanks dat ik de klacht niet direct voor je kan oplossen, stel ik voor om hem via dit forum toch te sluiten. Als je inhoudelijke vragen hebt, kun je ons ook een bericht sturen via WhatsApp op 0613660024.

Vriendelijke groeten,

Evert-Jan
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nikosleiden