Klacht: internetbankieren

op 08 mei 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Mijn bankpas is al lang verlopen Door mijn situatie komt er zelden geld op de rekening
Omdat ik geen adres heb en mijn ID ook is verlopen kan ik dus niet aan het geld komen
Er staat nu van de belastingdienst 718,00 euro op
Dit geld zou veel van mijn problemen oplossen
Ik heb altijd kunnen internetbankieren
althans geld kunnen overmaken naar de mensen in mijn contactenlijst
Nu kan dat niet meer Wat ik zo hypocriet vind Wand abn kan elke maand mijn verzekeringen die ik bij de abn heb lopen afhouden
Daarom zou ik graag weer willen internetbankieren
Zodat ik de zaak kan oplossen
Heb net contact gehad met een advocaat
En die vertelde mij dat ABN het niet mag doen En ik ten aller tijden moet kunnen internetbankieren

MVG Jeannette van Poppel

Ik ben tevreden als ik weer kan internetbankieren
Al is het maar naar de contacten in mijn contactenlijst

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 maanden geleden - Hallo Jeanneke, Ik snap dat je graag bij je geld wilt komen. Voor het gebruik van Internet Bankieren is er een bankpas nodig. Om te kijken wat er nodig is om deze te ontvangen wil ik graag telefonisch met je in contact komen. Ik heb je net gebeld, maar krijg je niet te pakken. Wanneer kan ik je het beste telefonische bereiken? Groeten, Janwalter ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - U kunt me nu bellen

Reactie van de melder van de klacht jeannekke

3 maanden geleden - Denkt u dat het nog gaat lukken ?

Bericht van ABN Amro

3 maanden geleden - Goed je weer gesproken te hebben. Zoals afgesproken heb ik het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij nemen contact met je op. Ik houd het vanuit hier ook allemaal in de gaten. Groeten, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht jeannekke

3 maanden geleden - Hoi hoi Ik vond dat ik je dit moest vertellen Omdat je zo goed je best hebt gedaan om mij te helpen Maar ik heb geld kunnen lenen van mijn vader om een nieuwe ID aan te vragen Ik heb vrijdagmiddag om 12:10 een afspraak bij de gemeente Nogmaals bedankt voor je inzet

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 10 mei 2017 om 16:31 geantwoord

Goed om te horen dat je geld van je vader kunt lenen en vrijdagmiddag al een afspraak bij de gemeente hebt.

Ik blijf het jammer vinden dat ik je gisteren niet direct hierbij kon helpen, maar het belangrijkste is dat het weer in orde komt. Na je afspraak bij het gemeente huis, moet dat snel lukken.

Bedankt dat je dit hier laat weten. Ik ga de klacht bij deze op opgelost zetten. Mocht je toch nog vragen hebben, kun je ons ook via Whatsapp bereiken. Dit kan via 0613660024.

Fijne dag verder.

Janwalter
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jeannekke