Klacht: internetbankieren

op 20 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 januari 2014 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare instructies gegeven wat de klant kan doen als Internet Bankieren traag werkt;

- geen snelkoppeling of opgeslagen link gebruiken, maar handmatig www.abnamro.nl invullen in de adresbalk
- internetbrowser resetten
- cookies en browsergeschiedenis wissen

Bij blijvende problemen kan er telefonisch contact worden opgenomen met de afdeling Internet Bankieren via 0900-9216.

Alle klachten die gemeld zijn door berlijn.s