Klacht: Geen terugbetaling bij retour

Thomas O. op 11 december 2013 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De firma in kwestie (TOM b.v. – het bedrijf achter Internet-Bikes, Internet-Toys, Internet-Sportclubs, Internet-Sportandcasuals) weigert om mij de aankoopsom terug te betalen van goederen die ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour heb gestuurd en waarvan zij ook de ontvangst bevestigd hebben.

Hoewel dit door de Autoriteit Consument en Markt expliciet verboden wordt, biedt men mij in de plaats van terugbetaling een tegoedbon aan.

Mijn herhaalde pogingen om dit conflict via rechtstreeks contact met het bedrijf op te lossen bleven zonder enig succes, ze blijven koppig volhouden dat ze enkel met tegoedbonnen werken. Ze beweren ook dat deze (onwettige) clausule in hun algemene voorwaarden staat. Dat is een pertinente leugen.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door