Klacht: internet aankoop te laat geleverd

op 06 juli 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een bestelling geplaatst via internet omdat in de winkel de juiste maten niet beschikbaar waren. Op de site werd aangegeven dat het binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Op zondag de spullen besteld en blijken dus op vrijdag geleverd te worden.
Men houdt zich dus niet aan de termijn die op internet aangegeven wordt.
In ons geval erg vervelend aangezien wij vrijdag ochtend vliegen.
Vervolgens wordt het pakket ook maar een week vastgehouden bij het ophaalpunt terwijl alles reeds betaald is. gelukkig iets kunnen regelen met het ophaalpunt.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als ze op de site de juiste leverdatum vermelden.
Zit nu met een voldongen feit dat ik de spullen niet heb.
Verwacht een coulance regeling voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Hunkemoller

3 weken geleden - Beste meneer/mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor je bericht bij klacht.nl. Ik vind het vervelend dat de levering van je bestelling met ordernummer #310905124, 3 tot 5 dagen vertraagd is. En onze website een snellere levering beschrijft. Wij streven ernaar je bestelling op tijd af te leveren, maar dat lukt helaas niet altijd. Ter compensatie betalen wij de verzendkosten binnen 15 dagen terug op de rekening waarvan jij betaalde (het bedrag zal worden terugbetaald na de retourtermijn van je bestelling). Ik wil je ook graag een kortingscode aanbieden voor gratis verzendkosten bij je volgende bestelling en €5,- korting. De code is: SORRYHKM5. Deze code is vanaf vandaag twee maanden geldig. Daarnaast zullen wij het advies geven aan de desbetreffende afdeling om soort gelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen. Desondanks hoop ik dat jullie een prettige vakantie hebben gehad. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je ons bereiken op klantenservice@hunkemoller.com Met vriendelijke groet, Jennifer Janssen Hunkemöller

Alle klachten die gemeld zijn door hwk