Klacht: internet

op 07 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb een telefoon van ong 1 jaar oud, met een vodafone simkaart gekocht, de batterij gaat snel leeg en hij valt een paar x per dag uit daar kan vodafone niet veel aan doen. maar ik kan geen apps downloaden hy pakt dan mijn wachtwoord niet? en soms zijn mijn 50 gratis smsjes bij het opwaarderen zomaar verdwenen? en het allerslechte is het internet ik heb al een paar maanden dat mijn internet het niet goed doet. ik moet gemiddeld 3x per dag mijn telefoon aan en uit zetten of vliegtuigstand aan en uitklikken zodat hij weer opnieuw verbinding maakt. het internet ligt er constant uit, ik betaal hier gewoon voor en het kan niet dat ik elke x geen internet heb. Ook verzend hierdoor vaak mijn whats app 1uur later of krijg ik niks binnen. de tijden bij mijn whats app kloppen ook nooit komt denk ik door het internet.

ik heb het al heel lang en dacht elke x laat maar doen, maar ik begin het best zat te raken dat mijn internet er elke dag weer uitligt en ik elke knop inmoet drukken en aan en uit moete zetten voor verbinding. ik zou graag normaal internet willen zonder storingen of een vergoeding... bij voorbaat dank

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste xxmerelxx, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik kan in ons systeem zien dat je klacht inmiddels is behandeld door een collega van mij. Ik hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 14:45 geantwoord

klacht is inmiddels opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door xxmerelxx