Klacht: internet

op 27 januari 2014 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 9 januari een abonnoment bij simpel maar nu heb ik nog steeds geen internet op mijn telefoon. Ik heb met de hulplijn van simpel gebeld maar ze helpen mij niet verder.
Moet het zelf maar uitzoeken want alles is volgens hen goed ingesteld.

Gewenste Oplossing:

Dat ik internet heb op mijn telefoon daar betaal ik toch voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 17 juni 2014 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is per e-mail geadviseerd om de toestelinstellingen door te lopen op onze website. Er staan geen blokkades op de simkaart of het netwerk. Mocht u nog steeds problemen ervaren wil ik u adviseren om een bericht te sturen naar anna@simpel.nl, dan zoek ik uw melding zo spoedig mogelijk verder voor u uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door driehoek58