Klacht: Interne schade

op 30 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb mijn telefoon (iPhone 6) minder dan een jaar gekocht bij de Media Markt Tilburg. Laatst zat ik gewoon op mijn telefoon en werd het van de achterkant gloeiend heet en viel mijn telefoon uit. Ik heb em nog proberen aan te zetten door een paar technieken maar ook dat lukte niet. Mijn telefoon bleef uit en wilde niet meer aan. Ik heb mijn telefoon in de lader gedaan en ook dat gaf geen resultaat. Een paar uur later heb ik naar mijn telefoon gebeld en hij ging wel over ook wanneer ik mijn telefoon wilde ontgrendelen lukte dat ook maar de scherm bleef wel heel de tijd uit dus gewoon zwart beeld. Dus de telefoon deed het wel helemaal ook touchscreen hoorde je ook alleen gaf het geen beeld aan. Daarna ben ik naar de Media Markt gegaan en heb ik dit allemaal uitgelegd. Ik kreeg te horen van ze dat mijn telefoon garantie heeft van 2 jaar omdat het hun verantwoordelijkheid is wanneer de telefoon uit zich zelf kapot gaat. Ze hebben mijn telefoon opgestuurd en na 2 weken wachten kreeg ik te horen dat het externe schade is en niet intern en vandaar dat het niet wordt gerepareerd. Dit is niet zo want aan de buitenkant is er niks aan de hand. Hij is van binnen kapot gegaan en het zal waarschijnlijk aan de moederbord liggen. Ook heb ik niks met mijn telefoon gedaan (dus niet laten vallen etc.) Dus ik kon 2 opties kiezen of 400 euro betalen voor reparatie of ongeprepareerd terug krijgen. Uiteindelijk heb ik voor de tweede optie gekozen. Daarnaast is er niet zuinig met mijn telefoon omgegaan. Ik kreeg mijn telefoon beschadigd terug aan de zijkanten maar daar was helaas niet genoeg bewijs voor. Dus mijn klacht is dat ik niet ben geholpen zoals het hoorde.

Mijn telefoon gerepareerd wordt dat onder de garantie valt zo niet een nieuwe telefoon (iPhone 6)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachida.O