Mijn Klacht:
Ik reis veel in Azië en gebruik vaak mijn Visa-kaart om te betalen. Echter, op de Filipijnen is er een groot bedrag onterecht van mijn kaart afgeschreven. Ondanks dat ik al vele malen contact heb opgenomen met International Card Service, nemen zij geen enkele verantwoordelijkheid en word ik gedwongen gewoon te betalen. Dit heeft geleid tot een noodgedwongen betalingsregeling, wat erg frustrerend is. Inmiddels heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt naar een andere, betrouwbare Visa-kaart.
Gewenste Oplossing:
Ik wens een oplossing voor de onterechte afschrijving en een correcte afhandeling van mijn situatie.

