Mijn Klacht:
Naar aanleiding van een onterechte afschrijving van een bedrijf wat claimt dat wij een abonnement met hen hebben, het geen niet het geval is hebben wij telefonisch i.o. met de service deskmedewerker onze kaart geblokkeerd, zonder dat ons duidelijk is gemaakt dat dit een definitive keuze is. Vervolgens is een betwistingsprocedure opgestart welke nog loopt. Het nog te betalen bedrag wat openstaat op onze geblokkeerde credit card zou betaald moeten via papieren nota, die wij tot op heden nog niet ontvangen hebben. Op advies van service desk medewerker hebben wij een nieuwe kaart aangevraagd echter wij hebben een mail ontvangen dat of de foto niet goed was of andere informatie ontbrak. Wederom i.o, met de service desk hebben we opnieuw een aanvraag ingediend per vandaag. Bij het afronden van de aanvraag hebben wij geen mail ontvangen met validatiecode waardoor de aanvraag niet kan worden afgerond.
In het aanvraagscherm verschijnt dat er een aanvraag loopt!!! Wederom gebeld met de service desk en te woord gestaan door een medewerker die ingewerkt werd, bijgestaan door mevrouw Burgmeier. Deze medewerkster wist ons te vertellen dat omdat er nog een uitstaand saldo was op de geblokkeerde credit card de aanvraag niet kon worden voortgezet. Op aandringen van ons hebben wij mevrouw Burgmeier zelf aan de telefoon gekregen en zij gaf toe dat het openstaande saldo geen rol speelt en dat de informatie hieromtrent onjuist is verstrekt. Verder gaf zij aan niet in staat te zijn om alsnog een validatie code te sturen ondanks dat in tegenstelling dat wat de website vermeld, enige minuten, er inmiddels een uur verstreken is en wij nog steeds geen mail hebben ontvangen. Aangezien de validatiecode slechts 4 uur geldig is nemen wij aan dat deze aanvraag wederom is mislukt. Mevrouw Burgmeier gaf hierop aan dat we morgen maar weer een nieuwe aanvraag moeten doen. Na 2x een aanvraag te hebben ingediend die telken malen mislukt lijkt het erop dat de relatie tussen ons en ICS naar ruim 40 jaar definitief beëindigd lijkt te gaan worden.
Gewenste Oplossing:
Als wij vandaag nog een positief bericht ontvangen dat de aanvraag is geaccepteerd. Dit houdt in dat ics binnen de geldende 4 uur ons een validatie code per mal moet sturen.
