Klacht: onduidelijke en incorrecte informatie na aanvraag ics card

Wilma Heemskerk op 15 juli 2021 over International Card Services in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van een onterechte afschrijving van een bedrijf wat claimt dat wij een abonnement met hen hebben, het geen niet het geval is hebben wij telefonisch i.o. met de service deskmedewerker onze kaart geblokkeerd, zonder dat ons duidelijk is gemaakt dat dit een definitive keuze is. Vervolgens is een betwistingsprocedure opgestart welke nog loopt. Het nog te betalen bedrag wat openstaat op onze geblokkeerde credit card zou betaald moeten via papieren nota, die wij tot op heden nog niet ontvangen hebben. Op advies van service desk medewerker hebben wij een nieuwe kaart aangevraagd echter wij hebben een mail ontvangen dat of de foto niet goed was of andere informatie ontbrak. Wederom i.o, met de service desk hebben we opnieuw een aanvraag ingediend per vandaag. Bij het afronden van de aanvraag hebben wij geen mail ontvangen met validatiecode waardoor de aanvraag niet kan worden afgerond.
In het aanvraagscherm verschijnt dat er een aanvraag loopt!!! Wederom gebeld met de service desk en te woord gestaan door een medewerker die ingewerkt werd, bijgestaan door mevrouw Burgmeier. Deze medewerkster wist ons te vertellen dat omdat er nog een uitstaand saldo was op de geblokkeerde credit card de aanvraag niet kon worden voortgezet. Op aandringen van ons hebben wij mevrouw Burgmeier zelf aan de telefoon gekregen en zij gaf toe dat het openstaande saldo geen rol speelt en dat de informatie hieromtrent onjuist is verstrekt. Verder gaf zij aan niet in staat te zijn om alsnog een validatie code te sturen ondanks dat in tegenstelling dat wat de website vermeld, enige minuten, er inmiddels een uur verstreken is en wij nog steeds geen mail hebben ontvangen. Aangezien de validatiecode slechts 4 uur geldig is nemen wij aan dat deze aanvraag wederom is mislukt. Mevrouw Burgmeier gaf hierop aan dat we morgen maar weer een nieuwe aanvraag moeten doen. Na 2x een aanvraag te hebben ingediend die telken malen mislukt lijkt het erop dat de relatie tussen ons en ICS naar ruim 40 jaar definitief beëindigd lijkt te gaan worden.

Gewenste Oplossing:

Als wij vandaag nog een positief bericht ontvangen dat de aanvraag is geaccepteerd. Dit houdt in dat ics binnen de geldende 4 uur ons een validatie code per mal moet sturen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar International Card Services over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door International Card Services in behandeling genomen

Bericht van International Card Services

3 jaren geleden - Beste Wilma Heemskerk, Onze excuses voor de verlate reactie. Wat spijtig te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan door de onterechte transactie op uw Card en het sluiten van uw Card dat daar het gevolg van is geweest. Onze excuses voor het ongemak. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat de aanvraag die u na de kwestie met de transactie heeft gedaan, niet probleemloos is verlopen. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een validatiecode voor de aanvraag niet of niet op tijd wordt ontvangen. Het kan te maken hebben met de verbinding of de communicatie tussen de providers. Hier hebben wij geen invloed op. Omdat de aanvraag een automatisch proces is, kunnen we u niet apart een validatiecode toesturen. Mocht de tijd waarbinnen de identificatie moet worden afgerond, verstreken zijn, dan moet er een nieuwe aanvraag worden gedaan. Wellicht kunt u daarbij een ander e-mailadres opgeven. Dit biedt helaas geen garantie. Het spijt ons dat we u geen andere opties kunnen bieden. We vinden het vervelend om te lezen dat u na zoveel jaren hiermee te maken heeft gekregen. We bedanken u voor het delen van uw ervaring. Deze gebruiken we om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, International Card Services

International Card Services

Heeft op 26 juli 2021 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wilma Heemskerk,

Wat naar dat uw Card is gesloten naar aanleiding van een onterechte transactie. We vinden het vervelend dat u problemen heeft gehad bij uw aanvraag. Excuses voor het ongemak.

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Deze gebruiken we om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
International Card Services

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat International Card Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wilma Heemskerk

Heeft op 26 juli 2021 om 12:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Uitleg onvoldoende en het probleem is er nog steeds geen nieuwe credit aanvragen.
Wanneer wordt dit nu opgelost?

Groet

Mw. Heemskerk

Reactie van de melder van de klacht Wilma Heemskerk

3 jaren geleden - Wij geven het op, hoeveel keer moeten wij nog een aanvraag indienen en telkens zegt systeem: “u heeft al een aanvraag gedaan”

Bericht van International Card Services

3 jaren geleden - Beste Wilma Heemskerk, Het spijt ons dat de uitleg niet voldoende voor u is. We sturen uw bericht door naar de betreffende afdeling. Een medewerker van deze afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om de kwestie met u te bespreken. Met vriendelijke groet, International Card Services

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Heemskerk