Klacht: ik krijg geen creditcard

op 16 augustus 2019 over International Card Services in de categorie Creditcards

Goedendag heer of mevrouw
IK heb jarenlang een card gehad, maar moest deze afsluiten i.v.m het oversluiten van mijn hypotheek.
Nu wilde ik voor mijn vakantie weer een kaart hebben voor het geval er iets mocht gebeuren en voor het gemak bij de tolwegen in Frankrijk.
In eerste instantie had ik een aanvraag gedaan bij de ANWB. Deze werd afgewezen op het feit dat ik een uitkering heb. Die ik al meer als 10 jaar en loopt door tot mijn pensioen. Vind dat erg vreemd dat ik geen kaart kan krijgen. Vervolgens rechtstreeks diverse malen contact gehad, maar krijg geen kaart, in inkomen , gezamenlijk is €3200 netto, maar ook geen kaart voor bijv €1000. NIETS lukte. Alleen op het inkomen van mijn vrouw €1490 netto gewoon geen reactie gehad.Dus op vakantie, begon het al met de reservering van een hotelovernachting via booeking.com(probeer maar iets te boeken zonder creditcard) en de borg betaling voor accommodatie , kon alleen met creditcard, stond ik dan…. vriend was zo goed om te betalen met zijn kaart.
Verder echt diverse malen met het probleem te maken gehad. Pinnen, parkeren, afrekenen etc etc. Dit alles heeft mij eerst veel ergernis gegeven voordat wij vertrokken en daarna ook nog eens tijdens de vakantie. Een creditcard kan niet, omdat ik een WAO uitkering heb, maar kan bijvoorbeeld wel een auto leasen bij bijvoorbeeld de ANWB met een 60 mnd cotract en €450 per maand. En geen card met een tegoed van €2000

Ik vind het niet meer als billijk wanneer ik een creditcard krijg zonder kosten waarmee ik een betaling of reservering kan doen en vervolgens de normale voorwaarden kan gebruiken.
Dan nog de kosten voor alle tijd die ik in de wacht heb moeten staan om iemand te spreken. Ik heb het dan niet over 10 minuten, maar alles bij elkaar ZEKER 1 UUR. IK moet zeggen dat ik dit ook niet normaal vind.
Wat wilt u hiermee???
ik zie graag uw reactie tegemoet
E.Melis
Meedhuizenstraat 41
5045 EG Tilburg
familie.melis5@gmail.com
mob:0648855288

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

Alle klachten die gemeld zijn door dhr Melis