Klacht: Declaratie zoek geen antwoord

hujamoth op 10 juli 2018 over International Card Services in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al 3,5 maand bezig met declaratie nav vluchtvertraging. Krijg eerst verkeerd declaratie formulier toegestuurd, vervolgens krijg ik nieuwe declaratie lijst en nu blijkt met verkeerd antwoordenvelop waardoor ze alles kwijt zijn wat ik heb gedeclareerd. Ben er nu al weer weken mee bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Al naar zeker 7 verschillende mensen doorgestuurd maar er is niemand die mij een juist antwoord kan geven, niet bij ICS en ook niet bij Nationale Nederlanden. Zojuist weer 20 minuten moeten wachten om te vragen voor nieuwe declaratie formulieren (vorige week hebben ze alg. voorwaarden gestuurd ipv de declaratie formulieren) en dan zeggen ze dat mijn man moet bellen, terwijl ik vorige week zelf ben gebeld en toen mochten ze mij wel spreken. Wat een waardeloos bedrijf. Nu heb ik alleen nog een paar kopieen van fakturen omdat zij de orginele kwijt zijn geraakt!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn declaratie zo snel mogelijk is afgewerkt door iemand die wel weet hoe het zit en je niet steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd zonder resultaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door