Klacht: Intelligentsia van de Huurcommissie

op 27 mei 2021 over Huurcommissie in de categorie Verhuur

Zoals eerder vermeld 4 zaken waarop ik 2 jaar heb moeten wachten voor (corrupte) afdoening toegestuurd gekregen per email.1 op 30-4-2021 ,bijgevoegde uitspraak datum 3-5-2021? Overige op 3-5 ontvangen. Heb daarop verzocht om toezending per post. Dit omdat in de (noreply)!email stond, dat je moest melden, als je het ook per post wilde ontvangen. Heb ik dus gedaan. Tot op heden niets. Misschien had juridisch adviseur van verhuurder dat even kunnen brengen, want die speelt graag voor postbode en pleegt handgeschreven verzetschriften persoonlijk te komen brengen naar de HC waarop de HC ze antedateert met een stempeltje. Ik citeer stukje van de HC: De HC stuurt uitspraken voortaan per email naar de bij ons bekende emailadressen en niet meer per post??? Net als iedere organisatie vindt de HC het belangrijk dat klanten en medewerkers gezond blijven en geen enkel risico lopen. (Welk risico loop je met toezending van een brief. Ik was mijn handen na opening) Wij volgen de ontwikkelingen dan ook op de voet. Hilarisch werkelijk. Echter de HC vindt gezondheid niet belangrijk op het hoogtepunt van de pandemie om onderzoekers die huisje in, huisje uit lopen (voor de tweede keer, eerste onderzoeker was dramatisch, zaak moest over volgens de klachtencommissie) op je dak te sturen, je daartoe te dwingen met allerlei onmogelijke eisen, terwijl ik als huurder het laatste woord heb. Dat is afgesproken en ook door het RIVM bevestigd. Dan krijg je alsnog een uitspraak zonder onderzoek.: Wij hebben geen oordeel kunnen vellen. Uitspraak hoort te volgen als je wel een oordeel hebt kunnen vellen nep juristen, dan wacht je daar maar op. Tenslotte wachtte ik al twee jaar. Overige 3 uitspraken ook zo corrupt als wat (uitvoerig beschreven in mijn vorige klachten) Een juridische commissie nota bene!!!!! Voorzitter is van mening, dat de HC een maatschappelijke functie vervult!!!!!!!!!!! Ook de Nationale Ombudsman waar mijn klacht ook al 2 jaar ligt, verroert zich niet, zeer aanwezig tegenwoordig in allerlei nieuwsprogramma’s door een gekwetst ego door de radicale ideeën van Rutte, maar brandt dus ook zijn vingers niet aan zaken die er echt toe doen. Zowel HC als Ombudsman sturen je richting rechter, terwijl deze dure instituten toch in het leven zijn geroepen om de rechtspraak te ontlasten. Wat een misleiding van de burger. Bizar.
Ook nog zoiets. Uitspraken HC zijn openbaar. Volgens hen geanonimiseerd, maar je huisadres wordt gewoon vermeld. Hoe anoniem is dat? Je blijf je verbazen over zoveel domheid. Zittingen worden in het geniep gehouden met één partij, als je aangeeft niet thuis te zijn in opgelegde videozittingen. Ook iets wat zeer bedenkelijk is. Er had een keuzebrief moeten komen, waarin partijen wordt gevraagd op welke manier zij de zaak behandeld willen hebben. Nooit gehad uiteraard. Zitting gehouden met alleen verhuurder en vervolgens 4 corrupte uitspraken.

Als de bezem wordt gehaald door dit al sinds jaren disfunctionerend schandalig misleidend en duur opgetuigd instituut. Er is nu zelfs een bedrijfsjurist ingehuurd, ook niet voor niets. Je moet je er maar voor beschikking stellen. Misschien kan zij zich nu buigen over mijn inmiddels 20 klachten.
Ook de Nationale Ombudsman moet zich afvragen, voor wie hij ingehuurd is. Voor de burger, wat hij pretendeert of om de overheid te beschermen. Tenslotte gaat hij na alles wat hij weet de HC helpen de achterstand weg te werken. Maar wel op tv passioneel voor de burger opkomen. Het wordt bijna een soap. De één is nog ongeloofwaardiger dan de ander. En is het niet zo, dat een ambtenaar, die kennis neemt van corruptie en fraude verplicht is aangifte te doen?
Heb inmiddels ook [email protected] mijn verhaal gedaan. Tenslotte valt deze rampentent onder BZK. Dus graag actie wil er nog iets van geloofwaardigheid in de overheid overblijven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurcommissie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurcommissie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imi