Klacht: Installatie door Guidion niet voltooid

op 15 augustus 2016 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Ls,

Vrijdag 12-8 jl om 15.30 uur zou Guidion bij mij, als nieuwe klant, Vodafone thuis installeren. Dus ik heb hiervoor een vrije middag genomen.

Komt deze jongen (genaamd Niek) langs, zegt hij dat er een kabeltje mbt de glasvezel kapot is maar geen nieuwe heeft.

Hij zou met spoed iemand regelen want zonder internet en televisie zitten dit weekend, dat kon niet en al helemaal niet voor een nieuwe klant (!).

Afijn, niemand heeft mij gebeld en daarom belde ik zelf vrijdagmiddag om 16.15 uur naar jullie met de vraag naar de stand van zaken. Ik kreeg als antwoord dat ze niets eerder konden regelen dan maandag (vandaag dus!!) omdat ze geen officiële order hadden gekregen van jullie. Ik heb Vodafone toen direct gebeld en zij hebben bij mij aangegeven dat er niets kon worden gedaan omdat jullie dit zelf moest regelen. Jullie geven elkaar de schuld maar wat heb ik hieraan als NIEUWE klant!!??

Nu zitten we op maandag en heb ik vandaag de hele dag zelf moeten bellen met jullie (check het logboek maar!). Wat krijg ik als antwoord van jullie? Dat het niet eerder dan morgen (lees dinsdag) kan worden geïnstalleerd in de middag.

Ik vind deze gang van zaken echt verschrikkelijk amateuristisch en dat jullie zo met (nieuwe) klanten omgaan is echt onacceptabel.

Dan rest mij de vraag hoe we dit gaan oplossen. Wie compenseert mijn vrije uren die ik heb moeten nemen voor een installatie?? Wie compenseert de kosten die ik heb moeten maken voor databundel 4G voor mij en m’n partner? Wie compenseert de kosten die ik heb betaal voor Vodafone thuis terwijl ik vier (4!!!) dagen geen gebruik heb kunnen maken van deze diensten?

Als dit jullie benadering en “service” is voor (nieuwe) klanten, dan is dit verre van professioneel handelen!!

In afwachting van jullie reactie..

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 29 mei 2017 om 15:46 geantwoord