Klacht: Inpakken van de boodschappen aan de kassa.

op 21 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte.

Het gaat over het feit dat de klanten van de lidl te Hoek van Holland de boodschappen op d’r gemak aan de kassa inpakken terwijl er inpak tafels aanwezig zijn.
De mensen nemen geen karretje of mandje mee nee alles in de armen en dan op d’r gemak inpakken bij de kassa.
Op deze manier staat men onnodig lang te wachten bij de kassa en dat is erg vervelend.
Ook komt het hierdoor regelmatig voor dat men producten kwijt raakt omdat degeen die zijn boodschappen inpakt aan de kassa jouw product ook meeneemt aangezien de mensen achter de kassa gewoon doorgaan en jouw boodschappen bij de boodschappen van de vorige klant zet en het zo per ongeluk of niet meeneemt.
Degeen achter de kassa zou de mensen er op moeten wijzen dat men de boodschappen inpakt aan de daarvoor bestemde tafels zodat de rest van de klanten niet onnodig lang staat te wachten.
Doe er eens wat want zo is het niet leuk meer om boodschappen te doen bij de Lidl en zeker niet als je weinig tijd heb.

1 - Zodra men de boodschappen niet meer op d'r gemak inpakken bij de kassa hup in het winkelwagentje en inpakken aan de daarvoor bestemde tafels zodat niemand meer zolang hoeft te wachten op iemand die op zijn gemak alles inpakt bij de kassa.

2 - Voortaan toch maar naar de Albert Heijn als het zo blijft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 10 mei 2016 om 16:49 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 mei 2016 om 18:53 geantwoord

Ten eerste heb ik nooit een e-mail ontvangen van de Lidl.
Ik weet dan ook niet wat voor een oplossing er is geboden in de winkel is er in ieder geval nog niks van te merken.
Het is nog gewoon zoals het was alleen maar ellende en lange wacht tijden bij de kassa omdat de klanten bij de kassa op d'r gemak gaan inpakken en daarna pas de portemonnee pakken om af te rekenen en dan na het af rekenen op d'r gemak verder gaan met inpakken.
Ondertussen is degeen achter de kassa wel al begonnen met de volgende klant en dan worden jouw boodschappen tussen die van de vorige klant gezet die nog bezig is met inpakken aan de kassa en zo willen ze jouw spullen nog wel eens meenemen per ongeluk zeggen ze dan.
Gewoon een grote ellende op deze manier bij de Lidl.

Alle klachten die gemeld zijn door Ab-AB