Klacht: innen van bedragen voor derden

op 19 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij worden met afschrijvingen door vodafoon geconfronteerd welke niet terecht zijn. Dit is al enkele maanden aan de gang. Wij hebben bij derden nooit een abonnement besteld en dus ook niet bij FutureTarget BV. Wij hebben dit gemeld bij Vodafoon en ja hoor ze crediteren de geinde kosten van de maand september, maar de maanden augustus, juli en juni dan??
In de maand juni is er € 20.66 onterecht afgeschreven, in de maand juli € 16.53 en in de maand augustus € 20.66. Ook die bedragen wensen wij retour, maar daar denkt vodafoon even anders over tot nu toe. Het is toch van de gekke dat zij zonder onze goedkeuring maar even bedragen van derden afschrijven??
Ons klantnummer is 307058440 en we zijn al jaren 14 ongeveer klant bij hen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de teveel geïnde bedragen gecrediteerd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem29095701