Klacht: Inloggen wist mijn hele klacht

op 11 september 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een lange klachtbeschrijving ingetypt over Albert Heijn, klikte verder naar persoonlijke gegevens en moest toen inloggen omdat het systeem mijn mailadres herkende.
Ingelogd en poef kom ik op mijn Klachtenoverzicht pagina terecht en NIET op de pagina met mijn zojuist geschreven klacht. Heel erg frustrerend!!!

Gewenste Oplossing:

Als jullie dit beter programmeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 12 september 2018 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Suzero,

Bedankt voor je feedback. Goed punt, dit nemen we mee in de eerstvolgende update. Excuus voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door suzero