Klacht: Inloggen per Asus Zenphone smartphone lukt niet

op 23 mei 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ook na herhaaldelijk opnieuw installeren lukt inloggen op mijn smartphone niet. Soms geeft-ie ten onrechte de melding dat er geen internetverbinding is. Op de Sangsung S5 van mijn vrouw: geen probleem. Ook niet via mijn laptop (eveneens draadloze verbinding)
Wat kan er aan de hand zijn?

Als ik weer kan inloggen op mijn smartphone.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

1 maand geleden - Beste, Bedankt voor de review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Mochten er nog verdere vragen zijn horen we het graag en proberen we het zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Esmee - Klachtenafdeling Social Deal

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 26 mei 2021 om 10:35 geantwoord

Beste,

Bedankt voor de review.

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben we je toch nog met je probleem kunnen helpen!

Esmee - Klachtenafdeling
Social Deal

Heeft op 26 mei 2021 om 15:35 geantwoord

Kreeg vandaag dit mailtje. Maar ik heb vandaag niemand gesproken. Abuis? Probleem nog altijd niet opgelost. Zou voorgelegd worden aan uw technische dienst.Wacht op reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Zantloper