Klacht: inlog

op 19 september 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 september 2017 om 22:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arne5, via https://www.klacht.nl/login/ kun je inloggen en vervolgens via 'mijn klachten' de status van jouw klachten checken.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Heeft op 20 september 2017 om 18:06 geantwoord

Ik had een klacht over Dirk van den Broek ingevuld. Die is niet aangekomen. Kijk naar bijgevoegd plaatje waar ik me beklaag over klacht.nl
\"Dit e-mailadres is reeds bekend bij klacht.nl. Logt u alstublieft hier in\".
En verder kwam ik niet ...

Bericht van Klacht.nl

11 maanden geleden - Beste Arne5, Bedank voor je bericht. Ik snap het probleem nu.. Echter de enige klacht die ik onder jouw account kan terugvinden is https://www.klacht.nl/dirk-van-den-broek/klacht/poging-tot-verlakkerij/. Via https://www.klacht.nl/login/ kun je inloggen en vervolgens de klacht melden via https://www.klacht.nl/dirk-van-den-broek/. Mocht je inloggegevens kwijt zijn dan kun je via https://www.klacht.nl/forgot-password/ nieuwe opvragen. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door arne5