Klacht: inlog

op 19 september 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

mijn hele klacht + doopceel omschreven en ingevuld en dan houdt het hier op. zie foto.

als ik opnieuw moet inloggen, ok, maar ik zie niet hoe ik bij mijn ingevulde en omschreven klacht terugkom zonder het hele ritueel te herhalen.kom op nou!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 september 2017 om 22:00 geantwoord

Beste Arne5, via https://www.klacht.nl/login/ kun je inloggen en vervolgens via 'mijn klachten' de status van jouw klachten checken.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Heeft op 20 september 2017 om 18:06 geantwoord

Ik had een klacht over Dirk van den Broek ingevuld. Die is niet aangekomen. Kijk naar bijgevoegd plaatje waar ik me beklaag over klacht.nl
\"Dit e-mailadres is reeds bekend bij klacht.nl. Logt u alstublieft hier in\".
En verder kwam ik niet ...

Bericht van Klacht.nl

1 jaar geleden - Beste Arne5, Bedank voor je bericht. Ik snap het probleem nu.. Echter de enige klacht die ik onder jouw account kan terugvinden is https://www.klacht.nl/dirk-van-den-broek/klacht/poging-tot-verlakkerij/. Via https://www.klacht.nl/login/ kun je inloggen en vervolgens de klacht melden via https://www.klacht.nl/dirk-van-den-broek/. Mocht je inloggegevens kwijt zijn dan kun je via https://www.klacht.nl/forgot-password/ nieuwe opvragen. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door arne5