Klacht: Inlichten en service

op 09 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een mid weekje centerparks geboekt bij port Zeelande in Ouddorp , rond de klonk van 14:30 kwamen wij aan op het park ivm dat we rond 15:00 ons huisje mochten betreden , rond de klok van 14:00 even wat boodschappen gehaald in Renesse voor de midweek . Bij aankomst al bij de poort kregen wij te horen dat wij niet rond 15:00 ons huisje in konden want het was verschrikkelijk druk ?????? !!! Met 3 kortings bonnen moesten wij ons maar vermaken waar niet een 3 drankjes zonder bij betaling van gehaald konden worden , onze koelkast spullen mochten met geen enkele wijzen in een koeling of in het huisje neerzetten in de koelkast pas rond de klonk van 16:00 .

Ook de huisjes vallen erg tegen vooral het baby bedje en de box zijn zo vies dat je daar echt je kindje niet in wil leggen !

Erg jammer we hadden van centerparks en ons geld wel beter gehoopt en verwacht

Centerparks had betere service kunnen verrichten ze zijn van alle email adressen op de hoogte ivm dat daar ook de reseveringen naar bevestigt worden op deze wijzen kan je best even laten weten dat de incheck later word ivm drukte ect !!

Of een passende korting geven die geen extra kosten geeft aan de vakantiegangers

De huisjes hebben zeker een update nodig maar het baby bedje en box zouden zeker vervangen kunnen worden want dit is echt niet meer te gebruiken ondanks je het zelf nog poetst .

Als je de vakantie gangers pas op de hoogte steld van ruim 1,5 uur uitloop bied dan een passende oplossing aan of wees iets flexciebeler op de regels en laat in ieder de klanten hun koelkast spullen in het huisje leggen !!!!

Dus vervang materiaal wat echt niet meer kan en hou je klanten op de hoogte of bied een passende/ dekkende oplossing niet om er zelf nog eens beter van te worden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 mei 2016 om 10:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lennaertsannegiovannimilano