Klacht: Inhoud zwaar beschadigd

op 23 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag mijn pakket mogen ontvangen,echter de inhoud was gebroken en het RvS staal zelfs de hoek verbogen……TNT gebeld en aangezien er alleen track en tracé op het pakket zat vinden hun zich niet aansprakelijk voor de zware beschadigingen. Had de verzender het moeten verzekeren voor schade stellen hun!

Wil graag het product hebben maar heel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Zelissen,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zelissen