Klacht: ingezakte matrassen ( derde keer)

op 01 mei 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bed gekocht 2008 binnen 3 maanden matrassen stuk juni 2009 nieuwe geleverd.
februari 2013 weer matrassen ingezakt nieuwe (betere andere fabrikant)geleverd met bij betaling 150 euro ,
februari 2016 weer matrassen ingezakt moet nu 300 bij betalen voor betere:) andere fabrikant.komt volgens vertegenwoordiger omdat we misschien aan de zijkant van bed slapen

Gewenste Oplossing:

nieuwe matrassen met garantie zo dat we veel jaren zonder probleem kunnen slapen
of anders bed terug en geld terug 1800euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht erik ruygt

8 maanden geleden - Heb een mail ontvangen waarin swiss sens aangeeft nieuwe (betere)matrassen te hebben besteld voor 75 euro per stuk . levertijd 6/8 weken even afwachten dan maar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 01 juli 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door erik ruygt