Klacht: Ingevoerde op drachten

op 19 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Opdrachten in gevoerd voor betaling Buitenland ik heb betaling buitenland aangezet 3 uur gewacht.toen opdrachten ingevoerd 3 stuks.code ingegeven helaas mislukt probeer later nog eens stond op scherm. na 2uur wachten opnieuw ingelogd en wat denk je ? alles verdwenen waar zijn mijn opdrachten gebleven. er is altijd gedoe met ABN Amro.

Ik wil mijn opdrachten normaal kunnen zien!!!!!!!!!!!!!ik heb alles al 2keer in moeten geven nu is alles weer weg!!!!!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Uw bericht over het opgeven van een overboeking naar het buitenland heb ik gelezen. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het opgeven van de overboeking de eerste keer is mislukt en u de overboeking daarna opnieuw moest invullen. Naar aanleiding van uw bericht, heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Graag geef ik u meer uitleg. Zodra u uw rekening activeert om overboekingen naar het buitenland toe te staan, moet u inderdaad 2 uur wachten. Dit is vanwege de veiligheid. Storing Op 19 januari is er een storing geweest met het verzenden van overboekingen naar het buitenland. Het verzoek was om het later opnieuw te proberen. De gegevens die u dan heeft ingevuld, worden niet automatisch opgeslagen. Dit is om te voorkomen dat er verkeerde gegevens in de overboeking staan. Status opdracht controleren Inmiddels is de storing verholpen en kunnen overboekingen naar het buitenland worden opgegeven en verstuurd. Controleert u wel van te voren of er geen overboeking in behandeling is. Zo voorkomt u dat een overboeking 2 keer wordt verzonden. U kunt dit binnen Internet Bankieren controleren via ‘ Tools’ > ‘ Status opdrachten’. Verwerkingstijd Overboekingen naar het buitenland worden anders verwerkt dan overboekingen binnen Nederland. Betalingsopdrachten naar het buitenland worden elke werkdag om 20.00 uur centraal verwerkt. Indien u uw betalingsopdracht na 20.00 uur aanbiedt, wordt uw opdracht de eerstvolgende werkdag om 20.00 uur verwerkt. Als u na 20.00 uur inlogt ziet u de transactie staan onder uw 'bij- en afschrijvingen'. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 januari 2014 om 13:16 geantwoord

Op 20 januari vanuit ABN AMRO Webcare telefonisch contact opgenomen. Helaas hebben we de klant niet kunnen bereiken. Inmiddels hebben we zowel via een privébericht als openbaar uitleg gegeven over de situatie.

Op 19 januari is er een storing geweest in het verzenden van overboekingen naar het buitenland. Deze storing is inmiddels opgelost.
Zodra er een overboeking wordt opgegeven en iemand gaat terug naar een ander scherm binnen Internet Bankieren, dan verdwijnen de gegevens die eerder zijn ingevuld.

Alle klachten die gemeld zijn door Syberia