Klacht: Ingeplande monteur komt niet opdagen, rekent wel voorrijkosten.

op 22 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vandaag 22 mei om 15:00h heb ik de klantenservice van Ziggo gebeld m.b.t. langdurige internetproblematiek. Ondanks dat de medewerker aan de telefoon mij niet echt verder kan helpen, doet hij wel zijn best en weet zelfs nog voor dezelfde dag (vandaag) een monteur in te plannen die tussen 12:00 -18:00 bij mij zal langskomen. Top dacht ik!

Je raadt het al: Geen monteur die langskomt. Ik bel vervolgens met Ziggo om aan te geven dat ik niemand heb gezien en dat ik dit voor de zekerheid maar even wil melden. Vervolgens hoor ik van de ziggomedewerker aan de andere kant van de lijn dat de monteur in het systeem heeft aangegeven (a) aangebeld te hebben en (b) op mijn 06nr gebeld te hebben.

Dit is absoluut onwaar. Ik was thuis, het is immers corona-tijd, mijn bel en mobiele telefoon doen het, en heb daarnaast ook geen gemiste oproep of sms ontvangen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik notabene vandaag de afspraak voor vandaag heb laten inplannen en ik in dit geval echt geen verstoppertje ga spelen met de monteur in kwestie.

Kortom: De monteur van Ziggo vult onwaarheden in in het systeem en dupeert mij niet alleen door mijn internetproblematiek niet op te lossen, maar ook door mij op te laten draaien voor 35 euro aan voorrijkosten.

In de volksmond noemen wij dit ook wel een keiharde leugen. Bedankt Ziggomonteur!

Wanneer (a) mijn internetproblemen zijn opgelost, (b) de 35 euro aan voorrijkosten teniet worden gedaan en (c) de monteur in persoon zijn excuses komt aanbieden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mdijk