Klacht: ING wil niet samen met mij tot een oplossing komen door het systeem

op 11 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Ik heb de ing gebeld omdat ik samen met de ing tot oplossing wilde komen omtrent doorlopend krediet en mijn ongeoorloofd rood staan. ik ben bezig met schuldhulp en ik ben bezig met iedereen een regeling te treffen, zo ook met de ing alleen helaas werkt deze totaal niet mee want het systeem zegt dat ik niks voor u kan doen. Het systeem?????ik kon verder ook niks want hij kapte het af. hij zou mij door verbinden met de afdeling achterstanden is ook niet gebeurt. ik zou gebeld worden door de afdeling lenen is ook niet gebeurt. Mag zeker niet van het systeem

Ik ben tevreden als de ing samen met mij mee denkt voor een oplossing en niet via het systeem werkt zodat ik zo snel mogelijk alles heb opgelost en wel binnen 6 maanden.zodat ik niet in de schuldsanering komt of via de kredietbank. ik heb met alle bedrijven , instantie,s betalingsregelingen kunnen treffen , over 6 maanden is alles betaalt.Er is een blokkade op mijn doorlopendkrediet omdat ik ongeoorloofd rood staat, daar wil ik graag een betalingsregeling voor. en ik wil heel graag eenmalig 200 euro van doorlopend krediet want op dit moment heb ik geen geld voor eten.ik zou heel graag en ik hoop echt dat jullie mee willen werken 200 euro uit mijn doorlopend krediet willen voor eten voor het gezin voor de komende 2 weken, daarna is er verder geen problemen meer, per 1 november is alles geregeld

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:26 geantwoord

Goedemiddag Karin Doolhof,

Goed dat je hierover met ons in contact komt. Het is altijd goed om in deze zaken in oplossingen te blijven denken. We stellen het op prijs dat je hiervoor je best doet.

Wat voor jou het meest handig is, is dat je rechtstreeks in contact komt met de afdeling Achterstanden. Dat kan via het telefoonnummer 020 584 77 75.

Om in contact te komen met onze afdeling Lenen, kun je eenvoudig deze bel-me-terug link gebruiken om contact te krijgen: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=freecall&subscrid=esjvw6jnya

Ik hoop dat het gaat lukken om voor alle partijen tot een gepaste oplossing te komen.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:51 geantwoord

Dit is geem oplossing. Dit is verwijzen naar klantenservice. Deze klacht moet niet bij webcare blijveniet hangen. Masr moet echt naar de betreffende afdeling
Zo hoort een klacht behandeld te worden. Heel fijn dat webcare ing reageerd heb.maar dit is geen oplossing. Nu krijg ik zeker als antwoord. U moet toch daarnaar toe bellen. Helaas kunnen wij verder niks voor u doen. Dat kunnen jullie wel. Of jullie mogen niet. Ik zou graag eem emailadres Willen hebbrn
Waar ik een officiële aanvraag naar toe kan sturen voor een regeling voor de schuldhulp

Alle klachten die gemeld zijn door shaden