Klacht: ING voert gegevns bij BKR in die niet op waarheid berusten

op 20 juli 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 juli 2018 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Adriaan!

Ontzettend jammer om te lezen dat je vindt dat ING misbruik maakt van het BKR ten koste van rekeninghouders. Uiteraard is dit niet het geval maar het is wel belangrijk dat er gekeken wordt wat er gedaan kan worden om de situatie helder te krijgen voor je!

Het is echter helaas niet mogelijk om jouw gegevens te controleren via dit kanaal. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met onze Telefonische Klantenservice via 020 22 888 88, de Chat via Mijn ING óf met één van onze Social Media kanalen via Facebook, Twitter of Whatsapp!

Met vriendelijke groet,

Sebas
ING Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 11:09 geantwoord

Tot op heden geen reactie op klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door A.T.J.Raap