Klacht: ING SLECHTE ROTBANK

op 28 juli 2016 over ING in de categorie Banken

De tan-code van de ING laat zolang op zich wachten dat je al met de volgende poging begonnen bent en je rekening door hun trage gedoe geblokkeerd wordt.
Nu wil ik zo snel mogelijk de rekening opzeggen want ik moet toch geld hebben om te kunnen leven maar dat lukt niet want dat moet via MIJN ING.
Ik denk dat als ik mij morgen bij die ROTBANK meld dat ze weer moeilijk doen en dagenlang zal moeten wachten voor ik bij mijn geld kan of dat ze het saldo overmaken. Deze rotbank stuurde mij onlangs een brief dat ik van hun nog € 50,- tegoed had vanwege een fout van hun kant, wat denk je dat er gebeurt…….. ze schrijven hondsbrutaal € 50,- van mijn rekening af en na DRIE brieven over de afgelopen maanden laten ze taal nog teken horen. ECHT EEN ROTBANK.

DAT ZE BIJ DIE ROTBANK BEHULPZAAM ZIJN BIJ HET ZO SNEL MOGELIJK BEEINDIGEN VAN DE RELATIE!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 29 juli 2016 om 08:16 geantwoord

Beste meneer Drenthe,

U klinkt niet helemaal tevreden. Vervelend dat de TAN-code op zich laat wachten. Helaas kan ik dat via deze weg ook niet voor u oplossen.

Mocht u ervoor kiezen om niet uw rekening op te zeggen adviseer ik u om contact op te nemen met de technische helpdesk. Zij kunnen met u nakijken waar dit probleem vandaan komt.

Sanne
ING Webcare

Heeft op 31 juli 2016 om 11:22 geantwoord

ER IS HELEMAAL GEEN OPLOSSING! IK ZAL ER NOG MEER KLACHTEN OPZETTEN O.A. VAN DERDEN DIE IK VERZAMELD HEB!

Alle klachten die gemeld zijn door o drenthe