Mijn Klacht:
Vorig jaar heeft mijn vrouw haar rekening opgezegd bij de ING bank via internet bankieren. Blijkbaar is dit niet goed gegaan en is een bedrijf blijven incasseren. Gevolg een ongeoorloofde roodstand op de rekening. Wij zijn echter nooit schriftelijk of telefonisch benaderd om dit tekort aan te vullen. Wat de ING wel heeft gedaan is een bericht sturen naar internet bankieren terwijl de rekening al was gesloten.
Vervolgens heeft de ING de achterstand gemeld bij het BKR. Wederom heeft ING niet met ons gecommuniceerd en zijn wij er zelf achtergekomen. Na contact met de ING geven zij toe fouten te hebben gemaakt maar weigeren zij de BKR te verwijderen. Hierdoor staan wij de komende vijf jaar te boeken als wanbetaler. Dit vinden wij niet terecht want de ING maakt de fout maar men is niet bereid dit netjes op te lossen.
Gewenste Oplossing:
Dat de ING verantwoordelijkheid pakt en de fout die gemaakt is netjes hersteld oftewel de BKR melding volledig verwijdert.
