Klacht: ING app werkt niet meer op Android S4

op 03 juli 2019 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder waarschuwing vooraf ben ik nu verplicht om een nieuwe smartphone te komen. Dit terwijl mijn S4 prima werkt. ING heeft de app voor de S4 per 1-7-2019 afgesloten. Dit is echt belachelijk voor woorden.

Gewenste Oplossing:

voorlopig nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 03 juli 2019 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

We zijn genoodzaakt om bepaalde oudere versies van de Mobiel Bankieren app dicht te zetten in verband met wijzigingen noodzakelijk voor de PSD-II wetgeving.
Deze kunnen namelijk niet toegevoegd worden aan deze verouderde versies.

Klanten met een Android besturingssysteem 4.4.4 of lager kunnen niet langer de Mobiel Bankieren app downloaden. Op dit moment heb je minimaal Android 5 nodig.
Je zou in jouw toestel nog kunnen kijken of je het besturingssysteem kunt updaten. Als dat lukt zou je de app opnieuw kunnen installeren en gebruiken.
Lukt dat niet, dan is jouw toestel helaas niet meer compatibel en voldoet dus niet (meer) aan de veiligheidseisen.
Mocht je hulp nodig hebben, of toch nog aanvullende vragen willen stellen, neem dan vooral even contact op met onze Klantenservice (020 22 888 88).

Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd.

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door abcdefg123