Klacht: Informatie over dagprogramma rondreis andalusie

op 05 oktober 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een medewerker gebeld omdat het voor mij belangrijk is om te weten wat het dagprogramma is van mijn geboekte rondreis Andalusië . In de reispapieren is de informatie zeer summier: dag 1: na aankomst rijden we naar het hotel…. Ik wil weten: hoe lang duren de busreizen per dag, hoe laat vertrekken de bussen iedere dag?
Dat vind ik essentiële informatie. De medewerker kon mij daar nb NIETS over zeggen. Die informatie krijgt in het hotel! Absurd vind ik dat.
Kortom:
1. Geen enkele informatie over vertrektijden bus of de residuur per dag.
2. Geen enkele informatie over al dan geen reisleiding bij bezoek aan de plaatsen .
Verder zeer slecht geformuleerde tekst , ik zou het graag verbeteren , omdat sommige zinnen multi interpretabel zijn.

Gewenste Oplossing:

Mijn gewenste oplossing is simpel: geef mij de informatie van de reisleiding over de tijden dat de bus vertrekt en de reisduur per dag.
Bij voorkeur een telefoontje van de reisleiding aan wie ik deze vragen kan stellen. Mijn tel: 0653782615

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cora Maria