Klacht: informatie na de vlucht

op 21 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij waren op vakantie naar Venetie, hadden als extra boot naar ons verblijf geboekt. Op het vliegverd was geen medewerker van Tui , Nederland. Wij wisten niet waar we ons moesten melden voor de taxiboot. Ter plaatse wis niemand iets. Uiteindelijk hebben we maat tickets gehaald voor de busboot. Omdat we niet wisten waar uit te stappen, hebben we meer dan een uur moeten zoeken naar hotel, met bagae achter ons aan. zeer vervelend.

terugreis ging wel goed.

Gewenste Oplossing:

taxi vervoer was duur, zou graag kosten terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Venetiereis