Klacht: ineens een hoge rekening

op 30 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 29 mei 2016 kregen we een sms dat we buiten de bundel 100 euro hadden verbruikt,we hebben ook geen waarschuwings sms gehad en hoe moet ik nu weten of de meting nu goed is gegaan vanuit hun kant er gaat daar nogal eens wat mis.ik heb gebeld proma jongen hoor en vertelde dat er inderdaad geen dms verstuurd was en hij zei dat ik een verzoek van creditering moest doen na de betaling van de factuur,dat heeft ie ook als notificatie in het systeem gezet ik had ook een mail gedaan en daar kreeg ik weer als anntwoord dat er op 17 mei een sms naar ons bericht was wat niet waar is welles nietes bij vodafone

Als ik het bewijs van smsje heb gezien en bewijs van verbruikte data op datum etc...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht cora mathijssen

11 maanden geleden - Dit is de reactie van vodafone!!slechte service Bedankt voor je reactie! Ik ben alles nog een keer nagegaan en zoals mijn collega aangaf is de sms tijdig gestuurd. De collega die je aan de telefoon sprak, heeft dus helaas verkeerd gekeken. Excuses daarvoor. In de kosten kan ik echter niks betekenen. Je vraagt in je mail om bewijs voor de sms. Het is echter niet mogelijk voor mij om je gegevens van onze interne systemen door te sturen. Wel ben ik nagegaan of de sms is afgeleverd op het toestel en dit is het geval. Ondanks bovenstaande, kan ik echter wel het volgende voorstellen: bel met 0800-0200976 en dan kunnen zij je abonnement overzetten naar een abonnement waarbij je wel op 100% een sms krijgt. Bij die abonnementen kun je ook de BloX Beperkt Internet aanzetten. Je snelheid gaat dan omlaag als de bundel op is en je maakt dan geen kosten. Zou je dit doen, kan ik uit coulance aanbieden om de datakosten eenmalig te crediteren. Laat het me dan weten zodra het abonnement is omgezet. Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton hier. Met vriendelijke groet, Max

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cora mathijssen