Klacht: indienen van foto’s en rapport politie per mail: wordt geblokkeerd!!

op 10 oktober 2016 over Unive in de categorie Verzekering

Ik heb in september inbraak gehad. Ik sprak af met een medewerker dat ik het schaderapport en de foto’s vd inbraak, per mail indien, naar geadviseerde adres. Aldus gedaan.
Echter, nu weigert de mail. De mail van unive blokkeert mijn mail, omdat de mail 20 mb’s bevat…?? Er wordt ook gesteld dat de mail binnen een week verwijderd wordt. Mocht ik het er niet mee eens zijn, dan verzoekt men contact op te nemen met mijn contact persoon. vervolgens mail gestuurd naar mijn contact persoon. Daar lees ik in de automatische reply, dat er binnen 10 dagen reactie wordt gegeven…
Ik wordt hier erg moe van.

Als mijn mail gewoon wordt geopend en en deze (gevraagde) gegevens bij de schade afwikkeling worden gevoegd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 11 oktober 2016 om 09:07 geantwoord

Hallo Gery,

Wat vervelend dat de mail niet verzonden wordt zoals je deze hebt ingevoerd. De algemene maildiensten van Outlook, Hotmail, Live en G-mail hanteren een maximum van 20MB om bij te voegen in een e-mailbericht. De e-mail hebben wij dus niet binnengekregen in ons systeem, omdat het mailaccount de mail niet kan versturen. De foto's zijn dus ook niet aangekomen. Een oplossing kan zijn om de foto's in een kleiner formaat op te sturen. Een andere oplossing is om de foto's in meerdere mails naar ons toe te sturen. Elke afzonderlijke mail mag namelijk 20MB aan bijlage bevatten.

Mocht je er niet uitkomen, dan zou je een e-mail kunnen sturen naar webteam@unive.nl. Ons streven is om binnen ??n werkdag te reageren op vragen of opmerkingen, waardoor je dus snel reactie kunt verwachten.

Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn en wil je ondanks dit ongemak toch een fijne dag wensen!

Peter

Alle klachten die gemeld zijn door Gery Beemster