Klacht: Indentieteits Fraude En Valsheid In Gegevens Van Onbekende Personen Op Het Internet.

op 10 april 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende Om Het Volgende.
Mijn Collega En Ik Hebben Ondekt Dat Er Nep Contact Advertenties Zijn Met Nep Profiellen Op Marktplaats.nl Onder Het Kopje Vrouw Zoekt Man.
Hierbij Hopende, Kunt U Zo Spoedig Mogelijk Hier Wat Aan Doen, En Kunt U Zo Spoedig Mogelijk Zorgen Dat Dit Probleem Zo Spoedig Mogelijk Word Opgelost !
Hierbij Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Bijvoorbaat, De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende, Meneer: Erwin Leeuwerink.
Nederland

Men Is Pas Tevreden Als De RijksOverheid En Het Ministerie Van Justitie Nou eens Eindelijk Inzien Hoe Erg En Vervelend Het Is Om Geconfronteerd Te Worden Met Indentieteits Fraude En Valsheid In Gegevens Van Onbekende Personen.
Mensen Die Dit Doen Moeten Eens Goed Inzien Wat Voor Leed En Schade Dit Oplevert.
Daarom Graag Bericht En Reactie.
Met Welgemeende Groeten.
Meneer: Erwin Leeuwerink.
Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

1 maand geleden - Helaas Is Deze Klacht Nog Niet Opgelost. Groetjes Van Erwin Uit Amsterdam.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink