Klacht: Incorrect behandeld

op 18 juni 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Er wordt mij nu gevraagd nette tekst te gebruiken, maar uw personeelslid mag u hierover nog duidelijke instructies geven. Vrijdag jl heeft de jonge dame aan de balie in Leiden me zeer onprofessioneel te woord gestaan en na een paar minuten wees ze me deur met de woorden: “daar is het gat van de deur”. Onacceptabel voor me. Ik ben al jaren klant, echter op deze manier raakt u uw klant(en) kwijt. Ik was echter erg verbaasd wat de reis me zou kosten. Waarschijnlikk door de verbazing op mijn gezicht heeft ze op deze negatieve manier gereageerd. Dit is me mijn hele leven lang nog niet overkomen, hoe verbaasd ik ooit heb gekeken. Dit is niet het gedrag waar D-reizen voor staat. Een welgemeend excuus van haar kant zou op zijn plaats zijn geweest, maar niets daarvan. Ik zou graag zien dat dit echt beledigende voorval recht wordt gezet.
Warme groet
Mariet

Neem svp contact met me op om het op te lossen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van

9 maanden geleden - Goedemiddag Mariet, dankjewel voor je bericht en het delen van deze ervaring. Wat vervelend dat het bezoek bij onze d-reizen winkel afgelopen vrijdag in Leiden zo gelopen is. Ik begrijp dat dit niet de manier is waarop je verwacht geholpen te worden. Vandaag is de winkel gesloten. Morgen neem ik direct contact op met mijn collega's van het filiaal Leiden Langegacht. Misschien kan ik je al wel helpen met je vraag! In welke reis heb je interesse? Groeten Joris

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 21 juni 2016 om 14:39 geantwoord

Goedemiddag Mariet, nogmaals bedankt voor het delen van de klacht. Ik heb contact gehad met de manager van de winkel welke u bezocht heeft. Zij zal je op korte termijn een reactie sturen. Daarnaast helpen wij je graag verder om samen een leuke reis uit te zoeken. Hartelijke groet, Joris

Heeft op 22 juni 2016 om 00:24 geantwoord

Dit is immers geen oplossing! Dat haar collega's haar niet laten vallen begrijp ik, maar dat neemt niet weg dat het ok is om een klant op zo'n onbeschofte manier de deur te wijzen en een simpel excuus via de manager. Het allerminst wat ze kan doen is om persoonlijk aan mij haar welgemeende excuses aan te bieden. Dat getuigt van karakter. Vriendelijke groet
Mariet

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Imelda