Klacht: Inclusief ontbijt en gratis WiFi.

op 13 december 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Na aankomst in hotel Pennsylvania new york blijkt dat wij geen ontbijt kregen terwijl ik geboekt heb inclusief ontbijt zoals op de site vermeld zij kwamen met 15 dollar per persoon per nacht we waren met 5 personen ik heb booking . Com gebeld en krijg geen duidelijkheid bij het hotel word gezegd laat booking . Com ons bellen allerlei verhalen waar ik niks aan heb als op de site vermeld staat inclusief dan hoort dat zo te zijn ook een paar dagen geen WiFi zeer onvriendelijk personeel in het hotel niemand wil helpen ook voor betaald dit valt mij erg tegen van booking . Com er word niks gedaan wij zijn buiten de deur gaan ontbijten dat heeft mij dus extra geld gekost vr gr Esther.

Als ik een vergoeding ontvang ivm gemaakte kosten 6 dagen geen ontbijt drie dagen geen WiFi wel voor betaald

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther61