Klacht: Incheck punt buiten bedrijf

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eric Steffanie,

Dat is niet echt handig. Zal dit onder de aandacht brengen in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 07:42 geantwoord

Gedeeltelijk beantwoord. Zou heel erg fijn zijn als ook werd aangegeven wanneer het defect verholpen gaat worden

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Steffanie