Klacht: Inceckpaal kropswolde

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest net inchecken bij station kropswolde naar Groningen, is het paaltje defect. Vervolgens helemaal naar de overkant moeten lopen om in te checken.

Gewenste Oplossing:

Als het paaltje gerepareerd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nina01,

Wat vervelend dat je helemaal naar de overkant moest lopen om in te checken.

Ik zal het paaltje ter reparatie opgeven aan de storingsdienst.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Nina01