Klacht: incasso opdrachten niet uitgevoerd

op 08 oktober 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aankoop gedaan en via klarna betaald. klarna gaf aan dat je ook een incasso opdracht kon geven. heb dit gedaan. mijn bank kondigde de incasso aan via vooraankondiging maar er is niets afgeschreven. de app geeft aan dat er geen openstaande facturen zijn. ik blijf hier niet in gebreken, ook stond genoeg saldo op mijn rekening. dit is 2 weken geleden.

Gewenste Oplossing:

als ik geen extra kosten moet gaan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tanja Aartsen,

Ik heb het voor u nagekeken. De betalingen via automatische incasso zijn gelukt. Er staan op dit moment inderdaad geen facturen meer open.

Vanzelfsprekend zullen er dus ook geen extra kosten worden gerekend.

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Dit is onze contactpagina: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Een prettige dag toegewenst!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door tanja aartsen