Klacht: Incasso kosten

op 24 januari 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Er is door mijn minderjarige dochter, een helm met slot besteld , zonder mijn medeweten en goedkeuring, Is hier thuis afgelverd met acceptgiro ,onder haar naam. Het slot was niet goed contact opgenomen met helm specialist ( waar de goederen besteld waren ) dit slot omgeruild ( zelf heengereden )en afgesproken ter plekke dat er een credit factuur zou komen , echter nooit credit factuur ontvangen dus in oktober maar de orginel factuur betaald in de hoop dat ik ooit nog een credit zou krijgen . Tevens werdt ik in oktober bestookt met sms mail ed allemaal op mijn naam .. met incassokosten a 40 euro,, hier nooit een factuur oid over ontvangen , ook nooit door het bedrijf ( de helmspecialist ) een credit oid ontvangen Nu blijkt dat Klarna en segoria het zelfde zijn , dus er worden richting mij dreig mails ed gestuurd of ik aub die 40 euro incasso kosten wil betalen, terwijl ik de factuur aan de helmspecialist al lang betaald hebt..

Al divers mails verstuurd maar krijg standaard antwoorden ,
Ik ga niet accoord met incasso kosten als ik geen bestelling geplaatst hebt ( maar mijn miderjarige dochter op mijn naam)
Deze bestelling in eerste instantie niet goed was , afspraken met het bedrijf gemaakt en gewoon binnen een maand me orginel factuur betaald hebt.. dus gaarne geen mails ed meer..

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

3 jaren geleden - Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor uw bericht. Ons partner-incassobureau heeft ons op de hoogte gebracht dat de kosten inmiddels zijn verwijderd. Door het laten vervallen van de aanmaningskosten is uw factuur volledig voldaan en afgesloten. We vertrouwen erop dat het naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Jasper Baas Servicevertegenwoordiger Klarna AB

Klarna

Heeft op 27 januari 2014 om 16:13 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor uw bericht.

We vertrouwen erop dat het naar tevredenheid is opgelost.

Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rob verhoeven