Klacht: Incasso datum

op 30 december 2015 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Onlangs ben ik klant geworden bij Budget Energie. Prima voorwaarden en de overstap gaat soepel. Nu las ik in de laatste mail, dat de incasso datum op de 1e van de maand valt. Dit is voor mij heel lastig. Ik heb gebeld met de klantenservice en die kunnen me wel via acceptgiro laten betalen maar dan vervalt mijn bonus van 280 euro. Heel vervelend! Als ik dat had geweten had ik geen klant geworden. Ik hoop dat er alsnog een oplossing kan worden geregeld.

Incasso datum naar 25e van de maand.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 15:08 geantwoord

Deze klacht is onbedoeld helaas open blijven staan op dit forum. Ik zie dat je destijds contact hebt gehad met een collega van onze klachtafhandeling en dat dit naar tevredenheid is opgelost, met behoud van je bonus. Omdat dit inmiddels al een tijd geleden is sluit ik de klacht op dit forum

Alle klachten die gemeld zijn door bas1973