Klacht: incasso

op 09 juli 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een rekening van een incasso bureau GOTHIA gekregen over een niet betaalde rekening van H&M
terwijl ik er nooit iets gekocht heb!!!!!! 102,70€
Dat kan toch niet gekker en ook nog op mijn oud adres waar ik al 1 jaar niet meer woon.Ik vind dit echt schandalig,ik moet nog uitzoeken van H&M of van GOTHIA BV

Gewenste Oplossing:

excuses en een grote bos bloemen minimaal want van zoiets ben ik niet gediend

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door brigitte62