Klacht: In slikken van gestoord geld

op 19 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Ons gebeurt nu in tijd van 3 weken 3600 euro wat ingeslikt wordt door de pin automaat dit is toch niet normaal

Als wij ons geld terug 3600 euro want dit was voor de hypotheek en rekeningen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 augustus 2017 om 09:59 geantwoord

Hallo Roger,

Wat vervelend om te horen dat er geld is ingeslikt. Ik snap dat dit niet handig is als je rekeningen moet betalen.

Als het goed is ben je op het ING kantoor meteen goed geholpen en hebben ze een onderzoek laten starten om te kijken waarom het geld is ingeslikt.

Op dit moment kan ik via deze weg geen onderzoek starten of gegevens voor je nakijken. Ik ga je feedback hier natuurlijk wel doorgeven. Mocht je toch nog vragen hebben dan mag je altijd met ons bellen op 020 22 888 88. Wij zijn ook te bereiken via Chat of Social media.

Meike
ING Webcare

Heeft op 19 augustus 2017 om 10:28 geantwoord

het kan gewoon niet vals zijn want het wordt 3x gecontroleerd voor dat wij het storten

Bericht van ING

2 maanden geleden - Dan moet dat zeker ook uit het onderzoek naar voren komen. Ik raad aan om de uitslag van het onderzoek af te wachten. Voor overige vragen hierover wil ik je toch vragen om even met ons te bellen. Met vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Roger2611