Klacht: In plaats van contract verlengen is nieuw abonnement afgesloten

op 18 december 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 16-10-2017 heb ik bij Vodafone mijn abonnement verlengt, tenniste dat dacht ik. Bij de aflevering heb ik netjes het openstaande bedrag van € 120,24 gepind. Helaas is het bij Vodafone mis gegaan en hebben ze in plaats van een verlening een nieuw contract afgesloten. Ik kwam hier achter zelf achter omdat ik mijn simkaart niet kon activeren en heb toen contact gezocht met Vodafone. Helaas kon men systeemtechnisch niets regelen en moest ik mijn telefoon en simkaart retourneren. Bij de plaatselijke Vodafonestore in Hilversum heb ik dat op 24-10-2017 geregeld. Men vond het allemaal erg vervelend maar het zou worden opgelost. Ik kreeg zelfs een bos bloemen toegestuurd van Vodafone. Binnen 10 dagen zou ik mijn geld op de rekening terug gestort krijgen en kon ik opnieuw een aanvraag doen voor contractverlening. Helaas heb ik na 10 dagen geen geld ontvangen. Wederom contact opgenomen met Vodafone. Er werd gemeld dat het wat langer zou duren voordat ik mijn geld zou krijgen. Op 5 december 2017 zou ik het geld terug krijgen. Op 6 november heb ik de creditfactuur van Vodafone ontvangen waarom staat dat ik € 120,24 retour ontvang. Op 5 december geen geld. Wederom gebeld en weer een verhaal dat ik het geld op 14 december 2017 echt zou krijgen. Op 14 december 2017 weer geen geld ontvangen. Ik weet inmiddels niet meer wat ik nog kan doen om mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu vanaf 24-10-2017 bezig en ben het enorm zat met Vodafone! Dit kost onnodig veel tijd en energie van mij.

Zo snel mogelijk geld (€ 120,24) terug van Vodafone en een compensatie voor alle onnodige tijd die ik al heb geïnvesteerd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyn_