Klacht: In de kou dankzij Booking.com

op 27 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Bij Booking.com aangegeven dat we laat zouden arriveren (23:00 uur). We waren er 10 min vroeger, alles donker, maar je kon zo allerlei ruimtes binnenlopen. (lekker veilig). Na enige tijd kwam er een mevrouw in nachtpon aan die op botte manier vertelde dat ze van niets wist en een van de twee gereserveerde kamers verhuurd had. Of we (broer en zus) maar in één kamer op één tweepersoons bed wilden gaan liggen of weggaan. Mevrouw maakte het glashelder dat de weggaan duidelijk haar voorkeur had. Met moeite mijn beheersing behouden en vertrokken. Door wanbeleid van deze botte mevrouw of wanprestatie van Booking.com 68 km moeten rijden tot ver na middernacht en voor ruimschoots het dubbele bedrag elders moeten slapen. Booking was natuurlijk niet bereikbaar (na 20 minuten maar opgehouden te bellen). Belachelijk en wat een slechte service. (en als dit nou de eerste slechte ervaring met Booking.com zou zijn….) Mevrouw had,toen ze de kamer kon verhuren, minimaal de moeite kunnen nemen even te bellen wanneer we zouden komen. Als niet tegen no-showers kan, moet ze een ander vak kiezen. Daarbij lijkt het me ook beter voor haar gasten als mevrouw de deuren op slot doet als haar gasten liggen te slapen. (ik kon van buitenaf zo de gang op, eetzaal in enz.) Waarom dan toch een 2,5 i.p.v. een 0: Welnu, Booking.com kán niet lager in de beoordeling!

Booking.com dient mijn meerkosten te vergoeden (die heb ik reeds bij ze neergelegd) en eens goed na te denken wat ze gaan doen aan de reeks fouten die ze maakten. meer dan 60% van mijn boekingen bij hen loopt in het honderd. Een passend excuus zou op zijn plaats zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hoewiljedatikheet

10 maanden geleden - Booking.com heeft het zich aangetrokken en haar fout toegegeven. Mijn kosten zijn vergoed.

Reactie van de melder van de klacht Hoewiljedatikheet

7 maanden geleden - Hoewel raar dat Booking.com een tekst invult alsof het van mij afkomt, klopt de tekst wel.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoewiljedatikheet