Klacht: Imbeciel lange wachttijd

op 16 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juni gingen onze telefoons stuk. Die van mijn vrouw is beschadigd en pakt internet niet op. Mijn spreekgedeelte is stuk. We hebben nieuwe telefoons besteld en bij een andere aanbieder. Hollands Nieuwe geeft de nummers niet vrij omdat het contract pas in januari af loopt. Ik heb aangegeven de contracten af te willen kopen. Mijn nummer is nu afgekocht, maar komt pas midden augustus vrij. Die van mijn vrouw loopt nog. De wachttijd is 30 minuten als je belt en er komt geen oplossing. De mail pakken ze na 10 dagen pas op. Wordt nu al drie maanden aan het lijntje gehouden. Totaal geen inleving en klantvriendelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Nummers van mij en mijn vrouw direct vrij om overgenomen te worden. Afkoopsom retour en niet betalen. En excuses voor de gigantische doorlooptijd om een klein issue op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door PAV73