Mijn Klacht:
Een aantal dagen geleden kreeg ik een melding, dat mijn aanvraag in behandeling was genomen voor het zoeken van een schoonmaakster. Ik krijg per mail wel vaker spam en ongevraagde emails. Na een aantal mails erachteraan van het bedrijf en zelfs een factuur voor bemiddelingskosten heb ik netjes contact gezocht met het bedrijf en uitgelegd, dat ik geen aanvraag heb gedaan, dat ik geen schoonmaakster zoek, noch heb gezocht. Hierna kreeg ik een aantal zeer dwingende en vasthoudende mails, waarin wordt uitgelegd, dat de aanvraag via mijn emailadres is geschied en ik daarom voor hun gemaakte kosten, diende op te draaien. Ik moest dan maar uit gaan zoeken, wie illegaal van mijn mailadres heeft gebruikgemaakt en op die persoon de kosten gaan verhalen. Ze willen van hun probleem mijn probleem maken. In mijn uitgaande mailbox zit helemaal geen email naar dit bedrijf, dus hoe ze bij mijn emailadres zijn gekomen is me een raadsel.
Gewenste Oplossing:
Aangezien ik netjes heb aangegeven niets met de aanvraag van doen te hebben, wens ik verder geen mails of ander contact te hebben met dit bedrijf. Van de naar mijn emailadres gestuurde factuur, (weliswaar gericht aan een ander persoon), wil ik graag een bevestiging van dit bedrijf, dat ik deze niet hoef te betalen.
