Klacht: Onterechte bemiddelingskosten

Jorisverweij op 16 oktober 2014 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanmelding kreeg ik een factuur voor bemiddelingskosten.. ik heb duidelijk aangegeven (met een cc naar de potentiele schoonmaakster) dat wij geen gebruik meer wensten te maken van deze diensten. Inmiddels zijn we bij de 3e herinnering. Ik ben niet van plan om te betalen, puur uit principe omdat ik vind dat het van de gekke is om te betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maak.. volgens mij mag dit juridisch ook niet..

Gewenste Oplossing:

oplossing van het probleem..

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ikzoekeenschoonmaakster.nl beoordeeld.

Jorisverweij

Heeft op 22 oktober 2014 om 19:39 geantwoord

Er is geen oplossing! dit bedrijf zegt wel dat ze proberen contact met mij te leggen maar ik heb geen enkele email of telefoonoproep ontvangen van deze club. Voor het melden van deze klacht heb ik 3 of 4 keer een email gestuurd.. hun 'oplossing' is dus bull.. en nu?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 27 oktober 2014 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zijn met de klant tot een oplossing gekomen. De factuur die bij ons is ontstaan door het leveren van de gegevens van een kandidaat is door ons ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door