Klacht: Geen diensten afgenomen, wel betalen.

MurielFranken op 27 september 2023 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelfde verhaal als iedereen. Ik zocht de hulp bij het vinden van een schoonmaakster. Ze doen zich voor alsof je daar eenmalig voor betaald. Een schoonmaakster wordt voorgesteld en zonder dat je deze persoon aanneemt start een jaar abonnement. Ik heb de hulp nog wel bericht, maar nooit wat gehoord. Inmiddels wil ik geen schoonmaakster meer maar de factuur is weer een maand later binnen gekomen. Terwijl ik nooit iets van dienstverlening heb afgenomen. Het is echt heel erg! Ik hoop echt dat je het kan regelen dat ik niet tot 24/7/2024 moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Als ik vanaf deze maand (dus wel 2x €14,95 voor niets betaald) niet meer hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 06 oktober 2023 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo muriël,

Vervelend om te lezen dat jij niet hebt gelezen dat wij werken met abonnementen, dit staat duidelijk op de website. Daarnaast is jou tijdens het indienen van de aanvraag expliciet gevraagd of jij akkoord gaat met de voorwaarden, dit heb jij zelf vrijwillig bevestigd. Wij betreuren dat jij niet hebt gelezen waarmee jij akkoord bent gegaan want dan had jij uiteraard geweten dat het om een abonnement met een minimale periode van 1 jaar ging. Daarnaast zien we terug dat jij met slechts 1 van de 4 voorgestelde hulpen contact hebt opgenomen, dat is niet de bedoeling van onze dienstverlening waar jij dus langere tijd gebruik van hebt gemaakt. Wij hebben jou reeds een oplossing aangeboden waarmee jij akkoord bent gegaan. Dit betreft een opzegvergoeding van €37,38. Zodra deze voldaan is zullen wij automatisch alles voor je sluiten.

Groeten Hans

Alle klachten die gemeld zijn door MurielFranken