Mijn Klacht:
Ik heb me ingeschreven omdat er aangegeven werd dat je je kosteloos kon inschrijven om te kijken hoe je geholpen kan worden met schoonmaken. Om me te oriënteren gaf ik antwoord op de vragen. Ik ging toen op vakantie en kreeg een mail dat er iemand beschikbaar was om te poetsen. Ik heb hier niet direct op gereageerd aangezien ik weg was en niet ergens op had geklikt dat aangaf dat ik gebruik ging maken van de service. Ik dacht nog te kijken naar wat er mogelijk was op de website. Ik kreeg daarop volgend ook direct een factuur. Ik snap het idee van een bemiddelaar, het is vast een geweldig verdienmodel voor ze, maar op deze manier waar mensen zich enkel inschrijven om zich te oriënteren en ze dan vast te zetten aan een jaarovereenkomst gaat veel te ver. Je zou a een service moeten hebben gekregen, en b ten alle tijden moeten kunnen afmelden.
Gewenste Oplossing:
Aangezien ik nog niets heb gezien wil ik graag weg van deze service en ook niet betalen waar ik niets voor heb gekregen.
